Обовязкова реєстрація для учасників майстер-класу https://forms.gle/34LZU4jGMLsfE3Pz7
Програма проведення заходу 02 травня 2024 року
Вид заходу | Тема заходу | Кількість учасників |
Майстер-клас | Діагностичний алгоритм у дітей з екзантемами: розбір клінічних кейсів | до 70 |
Час початку, погодинний виклад змісту заходу, час завершення | 1640-1645 – Представлення тренерів, правила взаємодії 1645-1700 – Алгоритмічний підхід у діагностиці екзантем у дітей (тренер Наталія Галіяш) 1700 – Інфекційні екзантеми у дітей: диференційний підхід (тренер Іванна Горішна) 1720-1740 – Діагностичний пошук при синдромі папуло-геморагічної висипки у дітей (тренер Ольга Дивоняк) 1740-1800 – Алергічна чи інфекційна екзантема: алгоритм діагностики (тренер проф. Галина Павлишин) 1800-1810 – Інтерактив: питання і відповіді 1810-1840 – Оцінка набутих знань | Резюме інструкторів:
1) Павлишин Галина Андріївна, провідний неонатолог, д. мед. наук, професор, завідувач кафедри педіатрії №2 Тернопільського національного медичного університету ім. І.Я. Горбачевського. 2) Горішна Іванна Любомирівна, канд. мед. наук, доцент кафедри педіатрії №2 Тернопільського національного медичного університету ім. І.Я. Горбачевського. 3) Галіяш Наталія Богданівна, канд. мед. наук, доцент кафедри педіатрії №2 Тернопільського національного медичного університету ім. І.Я. Горбачевського. 4) Дивоняк Ольга Миколаївна, завідувач інфекційного відділення КНТ Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня |
Навчальна програма заходу 02 травня 2024 року
Тема заходу | Діагностичний алгоритм у дітей з екзантемами: розбір клінічних кейсів |
Вид заходу | Майстер-клас |
Цільова аудиторія | Дитяча алергологія; Дитяча імунологія; Дитячі інфекційні хвороби; Дерматовенерологія; Неонатологія; Педіатрія; Загальна практика - сімейна медицина |
Мета заходу | Оволодіння навиками обстеження та диференційної діагностики екзантем у дітей |
Перелік компетентностей, що набуваються або вдосконалюються (результати навчання) | Вміння застосувати діагностичний алгоритм (обстеження та диференційна діагностика) при обстеженні дитини з екзантемою |
Опис структури заходу | 0,5 год – міні-лекція 1,5 год – інтерактивний розбір клінічних кейсів |
Загальний обсяг навчального навантаження | 2 год |
Форми організації та проведення заходу | Міні-лекція, дискусія |
Методи організації та проведення заходу | Спостереження, кейс-метод, ситуаційний аналіз, метод мозкового штурму |
Матеріально-технічне забезпечення освітнього заходу | Інтерактивна панель; відеоматеріали |
Форми підсумкового контролю | Тестування та вирішення ситуаційних задач |