Остання редакція: 2017-04-03
Аннотація
Післядипломна освіта лікарів є продовження багатогранної роботи всіх кафедр університету.
Особливу роль відіграє залучення до процесу післядипломної підготовки лікарів керівників виробничою практикою студентів старших курсів, які є найдосвідченішими викладачами-клініцистами. Саме завдяки їм створюється можливість максимально наблизити студента сьогодення до його молодого колеги-лікаря на базі виробничої практики, а спільна лікувальна робота підвищує зацікавленість студентів їхньою щоденною працею.
Маючи багаторічний досвід керівництва виробничою практикою студентів старших курсів, нами визначений певний «фактор наступності» між сьогоднішніми студентами між 4-5 курсів, які прибули на практику та тими лікарями, які торік чи позаторік отримали диплом і перебувають на етапі післядипломного навчання.
Важливо зазначити, що ті, хто проходив практику на базах, а потім прибули сюди на роботу, прагнуть тієї діяльності, яку розгортає керівник виробничою практикою студентів на певній базі.
Спільні клінічні обходи, семінари, клінічні розбори, консультації, науко-практичні конференції, лекції, бесіди об’єднують інтереси студентів та молодих лікарів і можуть розглядатися як елементи їхнього післядипломного навчання. Керівник виробничою практикою повідомляє про новини наукової та практичної діяльності університету та світової медичної науки стосовно щоденних практичних завдань відділення.
У цьому зв’язку роль керівника виробничою практикою протягом зазначеного періоду є центральною, а плідна співпраця сьогоднішніх студентів та молодих лікарів, які об’єднані спільним педагогічним простором створює «фактор наступності», покращуючи рівень професійної підготовки як тих, так і інших.
Стає зрозумілим, що у своїх планах, а потім і звітах керівники виробничою практикою студентів повинні відбивати цей важливий розділ роботи, який, власне кажучи, давно став одним із основних моментів у їхній діяльності.