Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ФАКТОР НАСТУПНОСТІ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ
Валентина Леонідівна Васюк, Тетяна Олександрівна Ілащук, Ірина Вікторівна Окіпняк, Богдана Петрівна Сенюк, Олександра Ігорівна Доголіч

Остання редакція: 2017-04-03

Аннотація


Післядипломна освіта лікарів є продовження багатогранної роботи всіх кафедр університету.

Особливу роль відіграє залучення до процесу післядипломної підготовки лікарів керівників виробничою практикою студентів старших курсів, які є найдосвідченішими викладачами-клініцистами. Саме завдяки їм створюється можливість максимально наблизити студента сьогодення до його молодого колеги-лікаря на базі виробничої практики, а спільна лікувальна робота підвищує зацікавленість студентів їхньою щоденною працею.

Маючи багаторічний досвід керівництва виробничою практикою студентів старших курсів, нами визначений певний «фактор наступності» між сьогоднішніми студентами між 4-5 курсів, які прибули на практику та тими лікарями, які торік чи позаторік отримали диплом і перебувають на етапі післядипломного навчання.

Важливо зазначити, що ті, хто проходив практику на базах, а потім прибули сюди на роботу, прагнуть тієї діяльності, яку розгортає керівник виробничою практикою студентів на певній базі.

Спільні клінічні обходи, семінари, клінічні розбори, консультації, науко-практичні конференції, лекції, бесіди об’єднують інтереси студентів та молодих лікарів і можуть розглядатися як елементи їхнього післядипломного навчання. Керівник виробничою практикою повідомляє про новини наукової та практичної діяльності університету та світової медичної науки стосовно щоденних практичних завдань  відділення.

У цьому зв’язку роль керівника виробничою практикою протягом зазначеного періоду є центральною, а плідна співпраця сьогоднішніх студентів та молодих лікарів, які об’єднані спільним педагогічним простором створює «фактор наступності», покращуючи рівень професійної підготовки як тих, так і інших.

Стає зрозумілим, що у своїх планах, а потім і звітах керівники виробничою практикою студентів повинні відбивати цей важливий розділ роботи, який, власне кажучи, давно став одним із основних моментів у їхній діяльності.