Остання редакція: 2017-04-03
Аннотація
Система вищої медичної освіти у сучасній Україні безперервно розвивається, і для її реформування характерним є пошук оптимальної відповідності між сформованими вітчизняними традиціями до організації навчання у медичному вузі та новими віяннями у світовому освітньому просторі.
Інноваційна медична освіта, ґрунтуючись на стратегічному завданні максимального розвитку здібностей людини до саморегуляції та самоосвіти, використовує та активно розвиває низку підходів до організації навчання: особистісно – орієнтовний підхід, аксіологічний підхід, сутнісний підхід, акмеологічний підхід, компетентнісний підхід, креативний підхід.
Так низка підходів до організації вищої медичної освіти в Україні дозволяє оптимізувати навчальний процес у вищих учбових закладах, націлити викладачів на кінцевий результат, вдосконалити виховну роботу, підвищити психологічну і комунікативну компетентність майбутніх лікарів. Крім того, гуманізацію, як основне завдання вищої медичної освіти, потрібно розуміти як стратегічний інноваційний напрямок у функціонуванні та розвитку медичних вишів України, направлений на підготовку нового покоління фахівців, здатних ураховувати в своїй діяльності не лише медико - біологічні, але й соціальні та духовні детермінанти здоров’я людини.