Огляд

Обовязкова реєстрація для учасників майстер-класу  https://forms.gle/34LZU4jGMLsfE3Pz7

 

Програма проведення заходу 02 травня 2024 року

Вид заходу

Тема заходу

Кількість учасників

Майстер-клас

Діагностичний алгоритм у дітей з екзантемами: розбір клінічних кейсів

до 70

Час початку, погодинний виклад змісту заходу, час завершення

1640-1645 – Представлення тренерів, правила взаємодії

1645-1700 – Алгоритмічний підхід у діагностиці екзантем у дітей (тренер Наталія Галіяш)

1700 – Інфекційні екзантеми у дітей: диференційний підхід (тренер  Іванна Горішна)

1720-1740 – Діагностичний пошук при синдромі папуло-геморагічної висипки у дітей (тренер Ольга Дивоняк)

1740-1800 – Алергічна чи інфекційна екзантема: алгоритм діагностики (тренер проф. Галина Павлишин)

1800-1810 – Інтерактив: питання і відповіді

1810-1840 – Оцінка набутих знань

Резюме інструкторів:

 

1) Павлишин Галина Андріївна, провідний неонатолог, д. мед. наук, професор, завідувач кафедри педіатрії №2 Тернопільського національного медичного університету ім. І.Я. Горбачевського.

2) Горішна Іванна Любомирівна, канд. мед. наук, доцент кафедри педіатрії №2 Тернопільського національного медичного університету ім. І.Я. Горбачевського.

3) Галіяш Наталія Богданівна, канд. мед. наук, доцент кафедри педіатрії №2 Тернопільського національного медичного університету ім. І.Я. Горбачевського.

4) Дивоняк Ольга Миколаївна, завідувач інфекційного відділення

КНТ Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня

 

Навчальна програма заходу 02 травня 2024 року

Тема заходу

Діагностичний алгоритм у дітей з екзантемами: розбір клінічних кейсів

Вид заходу

Майстер-клас

Цільова аудиторія

Дитяча алергологія; Дитяча імунологія; Дитячі інфекційні хвороби; Дерматовенерологія; Неонатологія; Педіатрія; Загальна практика - сімейна медицина

Мета заходу

Оволодіння навиками обстеження та диференційної діагностики екзантем у дітей

Перелік компетентностей, що набуваються або вдосконалюються (результати навчання)

Вміння застосувати діагностичний алгоритм (обстеження та диференційна діагностика) при обстеженні дитини з екзантемою

Опис структури заходу

0,5 год – міні-лекція

1,5 год – інтерактивний розбір клінічних кейсів

Загальний обсяг навчального навантаження

2 год

Форми організації та проведення заходу

Міні-лекція, дискусія

Методи організації та проведення заходу

Спостереження, кейс-метод, ситуаційний аналіз,  метод мозкового штурму

Матеріально-технічне забезпечення освітнього заходу

Інтерактивна панель; відеоматеріали

Форми підсумкового контролю

Тестування та вирішення ситуаційних задач