Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
Особливості концепції укладання підручника для студентів-медиків з української мови як іноземної
Анна Володимирівна Ільків, Світлана Миколаївна Луцак

Остання редакція: 2019-04-16

Аннотація


У статті визначено, що основними векторами концепції міжкафедрального підручника «Українська мова як іноземна» обрано домінування комунікативно-діяльнісного та компетентісного підходів до навчання, мінімізацію мови-посередника в тексті підручника; дотримання принципу системності при підготовці завдань з усіх чотирьох видів мовленнєвої діяльності, домінування професійного підходу при укладанні національного підручника з орієнтацією на розподіл лексичного матеріалу відповідно до профілю навчання, тобто в підручнику повною мірою реалізовано принцип адаптації навчальних матеріалів до комунікативних потреб студентів-медиків.