Розмір шрифту:
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «БІОХІМІЯ ПАТОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ»
Остання редакція: 2019-04-17
Аннотація
Ефективне навчання лікаря-лаборанта, як і взагалі підготовка фахівців галузі «Охорона здоров’я», пов’язане з надбанням певних компетентностей, зокрема, основною фаховою компетентністю є знання біохімічної сутності патологій метаболізму на молекулярному, клітинному та організменому рівні. Дуже важливим також є формування критичного підходу до оцінювання отриманої інформації, вміння вибирати і застосовувати оптимальну стратегію дослідження.
Метою цієї роботи є узагальнення результатів впровадження проблемного навчання при вивченні дисципліни «Біохімія патологічних процесів».