Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «БІОХІМІЯ ПАТОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ»
Віра Миколаївна Кравченко, Оксана Анатоліївна Красіьнікова, Ганна Борисівна Кравченко

Остання редакція: 2019-04-17

Аннотація


Ефективне навчання лікаря-лаборанта, як і взагалі підготовка фахівців галузі «Охорона здоров’я», пов’язане з надбанням певних компетентностей, зокрема, основною фаховою компетентністю є знання біохімічної сутності патологій метаболізму на молекулярному, клітинному та організменому рівні. Дуже важливим також є формування критичного підходу до оцінювання отриманої інформації, вміння вибирати і застосовувати оптимальну стратегію дослідження.

Метою цієї роботи є узагальнення результатів впровадження проблемного навчання при вивченні дисципліни «Біохімія патологічних процесів».