Остання редакція: 2019-04-15
Аннотація
Вступ. Процес реформування медичної освіти в Україні в галузі освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра та магістра спрямований на досягнення рівня світових стандартів освіти. Це потребує сучасного матеріально-технічного забезпечення студентів, вільного доступу до ресурсів Інтернет, впровадження сучасних технологій навчання і лікувально-діагностичного процесу. Всесвітня мережа дозволила студентам та викладачам використовувати електронні підручники, бібліотеки, зручні системи тестування та інформаційні засоби спілкування, об’єднати практично усі раніше використовувані інструменти і методи навчання, а також розширити їх перелік. Навчання засобами Інтернет розглядається як альтернатива традиційній освіті, одним з видів навчання є дистанційна її форма, що ґрунтується на комп’ютерних і телекомунікаційних технологіях [1]. Перевага віддається самостійній роботі студента. Це є особливо цінним при підготовці студентів-бакалаврів, які навчаються заочно. Саме для цього кафедрою педіатрії № 2 ХНМУ підготовлено пакет матеріалів для дистанційного навчання, який інтегрований з Web-порталом університету. На Web-сайті кафедри представлені для студентів методичні матеріали – розклади і методичні вказівки практичних та лекційних занять, робочі програми з дисциплін, навчальний посібник для студентів ступеня освіти «Бакалавр», що підготовлений співробітниками кафедри. У посібнику в стислому вигляді наведені відомості про захворювання дітей, етапи процесу обстеження, діагностики, сестринських втручань, а також їх реалізацію та оцінку результатів діяльності.
Висновки. Для вирішення питань безперервної післядипломної освіти бакалаврів вважаємо за доцільне проведення монотематичних відеоконференцій та круглих столів, що і є нашим завданням на найближчу перспективу.
Література: 1. Дистанційна освіта як новітній підхід до ступеневої підготовки медичних сестер / Л.Я. Ковальчук,О.І. Яшан, С.О. Ястремська / Медсестринство,
2014. – №1. – С. 5-6.