Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
СТРАТЕГІЇ СПІЛКУВАННЯ ЯК КОМПОНЕНТ МОДЕЛІ ВИРІВНЮВАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІНФЕКЦІЙНІ ХВОРОБИ»
Ольга Анатоліївна Голубовська, Андрій Вікторович Шкурба, Олександра Вікторівна Безродна, Наталія Володимирівна Митус, Марина Миколаївна Сукач, Людмила Олександрівна Кондратюк, Олена Валеріївна Кулеш, Христина Омелянівна Пронюк

Остання редакція: 2019-04-04

Аннотація


Тези присвячені стратегіям спілкування як компоненту моделі вирівнювання при проведенні занять зі студентами з дисципліни "Інфекційні хвороби". Модель вирівнювання містить три ключові елементи: контекст, компоненти викладання та стратегії спілкування. Взаємодія цих елементів є динамічною та впливає на ефективність викладання та навчання. Гармонійні взаємовідносини, структура, співпраця та взаємодія складають стратегії спілкування, прив’язані до моделі вирівнювання, яка зміцнює спілкування в аудиторії. Належне використання навичок спілкування під час навчальних моментів може мати позитивний вплив на ефективність навчання.