Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
Забезпечення якості освітньої діяльності шляхом впровадження інноваційних освітніх методик
Світлана Вікторівна Гордійчук

Остання редакція: 2019-04-02

Аннотація


Вступ: Місією освітньої діяльності закладу медичної освіти, що здійснює підготовку медичних сестер, є внесок у збереження здоров’я населення та розвиток медицини через надання якісної, конкурентоспроможної медичної освіти, виконання пріоритетних наукових досліджень відповідно до вимог інноваційного сталого розвитку суспільства.

Основна частина: Важливою складовою впровадження інноваційних методів є адекватність їх застосування в залежності від профілю дисципліни, педагогічної майстерності викладача та рівня готовності студентів до засвоєння нового матеріалу. У КВНЗ «Житомирський медичний інститут» ЖОР для підвищення якості опанування навчального контенту з гуманітарних дисциплін використовується прийом фішбоум (дозволяє вирішувати педагогічну проблему через причинно-наслідковий зв’язок); скрайбінг (методика презентації, яка активізує сенсорне сприйняття навчального матеріалу); інтерактивні методи (розвивають спостережливість, творчу уяву, вдосконалюють навички роботи в малих групах); технології колективного-групового навчання та ситуативного моделювання. Для якісного формування професійних компетентностей на клінічних дисциплінах застосовується технологія проблемного навчання, де проводиться розбір кейсу на муляжах чи фантомах з подальшим аналізом вивченого матеріалу на реальній клінічній ситуації; тренінги; воркшопи.

Висновки: Отже, застосування сучасних інноваційних методик при викладанні гуманітарних, природничих, професійних дисциплін дозволяє підвищувати якість формування компетентностей у відповідності до освітнього стандарту підготовки медичних сестер, покращувати рівень результативності навчання, що є основою внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти.

Література

  1. Гордійчук С.В. Забезпечення якості освітньої діяльності на інституційному рівні / С.В. Гордійчук // Збірник наукових праць «Педагогічні науки» - 2017. – С. 139- 144.