відправляються матеріали

Онлайн відправляються матеріали

Вже є Логін /Пароль для Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет?
Перейти до входу

Потрібно Логін /Пароль?
Перейти до реєстрації

Реєстрація і вхід потрібні для відправки матеріалів онлайн та перевірки статусу поточних відправок.

 

Керівництво для авторів

Офіційні мови конференції: українська, англійська.

Форми участі: усна доповідь, стендова доповідь, вільний слухач.

Регламент доповіді:

- на пленарному засіданні – до 15 хв.

- на секційному засіданні – до 5 хв.

Оргкомітет забезпечує: мультимедійним проектором, інше.

 

Форма публікації: Матеріали конференції (статті і тези) будуть опубліковані у збірнику матеріалів конференції (вимоги додаються).

При підготовці матеріалів  у вигляді ТЕЗ просимо дотримуватися вимог:

1. Текст тез подається в електронній версії, в редакторі Word через 1,5 інтервалу (28–30 рядків на сторінці), з розміром шрифту 14 (загалом до 1800–1900 знаків з пробілами на сторінці), обсягом до 4 сторінок.

2. Під текстом вказати науковий ступінь і вчене звання кожного автора, прізвище, ім’я, по батькові, адресу, телефон (бажано мобільний), E-mail (якщо є).

3. Матеріали повинні бути подані в електронній версії, в редакторі Word в форматі *.doc або *.rtf.

Структура ТЕЗ:

– назва роботи (великими літерами);

– ініціали та прізвища авторів;

– повна назва установи;

– вступ;

– основна частина;

– висновки;

– література.

Авторська довідка: пропустивши кілька інтервалів, вказати прізвище, ім'я, по батькові, посаду, науковий ступінь чи вчене звання доповідача, його поштову адресу, контактний телефон, E-mail.

 

Вартiсть публiкацiї статей і тез – 200 грн за 1800 друкованих знаків (1 сторінка).

 

Матеріали (тези, статті) потрібно надсилати виключно через систему Open Conference Systems, для цього потрібно зареєструватись і завантажити онлайн матеріали за посиланням: https://conference.tdmu.edu.ua/index.php/APVMFOVSPV-2021/APVMFOVSPV-2021/author/submit,

Матеріали (тези, статті) разом з анкетою учасника та квитанцією про оплату потрібно також продублювати на  електронну адресу: vonf@tdmu.edu.ua

 

ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО ПОДАЧІ МАТЕРІАЛІВ ТА УЧАСТІ В НУКОВИХ КОНФЕРЕНЦІЯХ ТДМУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІС OPEN CONFERENCE SYSTEM ЗА ПОСИЛАННЯМ https://docs.google.com/document/d/1CCV1c4-frOf9Fm8D5RbsLVB9YAR7p_QbnBX9BKCputM/edit

 

Кошти за матеріали надсилати на банківські реквізити:

 

Одержувач: Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України, Код: 02010830

Банківські реквізити:

UA038201720313271003202004491 в ДКСУ м. Київ/

!!! Відмітка в квитанції: за публікацію тез на конференцію «Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення», 20-21/05/2021.

ВИМОГИ ДО СТАТЕЙ В ЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ КОНФЕРЕНЦІЇ АБО В ЖУРНАЛ «МЕДИЧНА ОСВІТА» РОЗМІЩЕНІ ЗА ПОСИЛАННЯМ НА САЙТІ  http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita

При бажанні опублікувати роботу (статтю) в журналі «Медична освіта», просимо попередньо звернутися у редакцію журналу за тел. (0352) 43-49-56,  098-847-7269 Шобська Марія,  для уточнення умов, термінів та вартість публікації.

 

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧАСНИКІВ:

Місце проведення конференції: Конгрес-центр Тернопільського національного медичного університету імені І.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я  України»,

За  адресою: Навчально-оздоровчий комплекс «Червона калина», с.м.т. Дружба, Теребовлянський  район.

Оргкомітет  конференції «Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення»: Науковий відділ, медичний університет, Майдан Волі, 1, м. Тернопіль, 46001.

 

КОНТАКТНІ ТЕЛЕФОНИ

Тел./факс: (0352) 52-04-79 – науковий відділ (організація наукових форумів);

керівник – Оксана Шевчук;

фахівець – Наталія Петришин;

E-mail: vonf@tdmu.edu.ua

 

(0352) 25-49-02 – навчальний відділ,

керівник – Андрій Машталір +380671482843.

 

Web-сайт:   www.tdmu.edu.ua

ПОСИЛАННЯ НА КОНФЕРЕНЦІЇ: http://conference.tdmu.edu.ua

 

АНКЕТА УЧАСНИКА КОНФЕРЕНЦІЇ

Прізвище ____________________________________

Ім’я _________________________________________

По батькові __________________________________

Науковий ступінь _____________________________

Вчене звання _________________________________

Посада _______________________________________

Назва організації /установи ______________________________________________

Тема доповіді: ______________________________________________

Співавтори ____________________________________

_______________________________________________

Електронна адреса для  переписки

__________________________________________

Контактний телефон ____________________________

Форма участі у форумі:

усна доповідь;

стендова доповідь;

тільки публікація;

вільний слухач

 

Технічні засоби презентації

мультимедійний проектор

Інше ____________________________________

Прошу зарезервувати для мене _______ місць

у  готелі з «_____» _______________ 2021 р.

по «_____» _______________ 2021 р.

Дата ________ Підпис ________________

 

Підготовчий відправці контрольний список

  1. Заява не була раніше опублікована, так само як і перед іншою конференції для розгляду (або пояснення були представлені в Коментарях до Директора).
  2. Файл заяви є у форматі OpenOffice, Microsoft Word, RTF або WordPerfect.
  3. Усі URL адреси в тексті (наприклад, http://pkp.sfu.ca) активовані і готові бути натиснутими.
  4. Текст написано через один інтервал; використовує 12-ий шрифт; використовує курсив, а не підкреслення (окрім як з URL-адресами) і всі ілюстрації, малюнки і таблиці поміщаються в тексті у відповідних місці, а не в кінці .
  5. Текст відповідає стилістичним і бібліографічним вимогам схеми в Вказівки для авторів, які знаходяться у розділі Про конференцію.
  6. Якщо подавати заяву в рецензований трек конференції, імена авторів будуть видалені із заяви разом з «Автор» і роками, що використовується в бібліографії і виноски, на відмінно від ім'я автора, назви статті, і т.д.
  7. Якщо відправляються матеріали відрецензовані, всі Microsoft Office документи (включаючи супровідні файли) були збережені вибором меню Файл і вибором пункту Зберегти як; клікаючи Інструменти (або опції в Mac); клікаючи Безпека; вибираючи "Видалити персональну інформацію з властивостей файлу при збереженні"; клікаючи Зберегти.
 

Зауваження про правовласників

Автори, які подаються на цю конференцію згодні з наступними умовами:
a) Автори зберігають авторське право на свої роботи, дозволяючи конференції розмiстити дані неопубліковані роботи по Ліцензія загальної творчої атрибуції,яка дозволяє іншим вільний доступ, користуватися і обмінюватися роботами, з підтвердженням авторства твору та його первісного подання на цій конференції.
б) Автори можуть відмовитися від умов ліцензії CC і увійти в окремих, додаткових контрактах на невиключний розподіл і подальшу публікацію цієї роботи (наприклад, опублікувати переглянутий варіант в журналі, розмістити його на інституційний репозитор або опублікувати її в книзі), з визнанням його первісного подання на цій конференції.
в) Крім того, авторам рекомендується розміщувати і обмінюватися роботами в Інтернеті (наприклад, в інституціональному репозиторі або на їх сайті) в будь-якій точці до і після конференції.

Заява про конфіденційність

 

Імена та адреси електронної пошти введені на сайт цієї конференції, будуть використані виключно для досягнення поставлених і задекларованих цілей конференції і не будуть доступні для будь-яких інших цілей, або інший протилежною стороною.