Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю “Актуальні проблеми довкілля та здоров’я людини в умовах екологічних і соціальних змін у Європі та в Україні”, присвячену 115 –й річниці з дня народження І. І Яременка

Розмір шрифту: 
ЗАСТОСУВАННЯ КВЕСТУ ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ПРАКТИКО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВИШІВ
Люба Омельянівна Шевчик, Наталія Кравець

Остання редакція: 2018-03-06

Аннотація


Вступ. У сучасних умовах реформування системи освіти України набула актуальності проблема професійної підготовки майбутніх фахівців. У цьому контексті  особливої актуальності та визначального значення набувають методика, методи, технології та техніки викладання дисциплін у вишах України.

Метою статті є обґрунтування доцільності застосування квест-технологій з метою урізноманітнення навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності, розширення сфери  інтересів студентів медичних  вишів України.

Основна частина. В процесі роботи з студентами найбільш доречно залучати такі  форми спільного обговорення проблеми і вироблення загального рішення, котрі дозволяють не  лише висловлювати свою думку, погляд і оцінку, а й почути аргументи партнера, часом відмовитися від своєї точки зору або істотно змінити її.

Однією з таких технологій, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати та вирішувати поставлені задачі власне і є квест. Завдяки проведенню інтелектуального квесту, або хоча б елементів його, з використанням тематичних плакатів студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й  можуть структурувати вже наявні знання.

Висновки. Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й  можуть структурувати вже наявні знання.

Роль викладача в ході квесту  зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов в групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій.