Остання редакція: 2018-03-06
Аннотація
Вступ. У сучасних умовах реформування системи освіти України набула актуальності проблема професійної підготовки майбутніх фахівців. У цьому контексті особливої актуальності та визначального значення набувають методика, методи, технології та техніки викладання дисциплін у вишах України.
Метою статті є обґрунтування доцільності застосування квест-технологій з метою урізноманітнення навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності, розширення сфери інтересів студентів медичних вишів України.
Основна частина. В процесі роботи з студентами найбільш доречно залучати такі форми спільного обговорення проблеми і вироблення загального рішення, котрі дозволяють не лише висловлювати свою думку, погляд і оцінку, а й почути аргументи партнера, часом відмовитися від своєї точки зору або істотно змінити її.
Однією з таких технологій, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати та вирішувати поставлені задачі власне і є квест. Завдяки проведенню інтелектуального квесту, або хоча б елементів його, з використанням тематичних плакатів студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання.
Висновки. Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання.
Роль викладача в ході квесту зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов в групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій.