Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Катерина Юріївна Гашинова, Валерія Валеріївна Дмитриченко

Остання редакція: 2017-04-13

Аннотація


В якості перспективної проблеми в освіті виділяють самостійну роботу студентів у контексті інноваційного навчання. Інноваційний тип освітніх взаємодій припускає засвоєння учбового матеріалу студентом в процесі активного оперування учбовою інформацією в спеціально організованій ситуації. Попри те, що традиційний підручник академічного типу є основним повчальним засобом, разом з ним доцільно створювати сучасні експериментальні за формою навчальні матеріали, що відповідають новітнім можливостям інформаційних технологій, оскільки збільшення об’єму інформації вимагає постійного оновлення змісту учбових матеріалів. Зокрема, деякі допоміжні додаткові аспекти учбового курсу цілком можуть бути представлені в електронному вигляді, бути роздавальними і тиражованими матеріалами, що може розглядатися як організаційно-методична інновація. Саме такими принципами керується колектив кафедри професійних хвороб та клінічної імунології, постійно прагнучи до вдосконалення забезпечення учбового процесу. Це знаходить відображення в створенні нових матеріалів для самопідготовки до практичних занять. За допомогою сучасних способів надання інформації і вільного доступу до неї, студенти дістають ширші можливості ефективного і якісного засвоєння знань, що веде до усебічної підготовки висококваліфікованого фахівця в області охорони здоров’я.