Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ 5 КУРСУ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК-2. СТОМАТОЛОГІЯ” З ПРЕДМЕТУ “ДИТЯЧА ТЕРАПЕВТИЧНА СТОМАТОЛОГІЯ”
Ірина Андріївна Кріль, Ірина Сергіївна Лісецька

Остання редакція: 2017-04-13

Аннотація


Ліцензійний інтегрований іспит “Крок-2. Стоматологія” є складовою частиною державної атестації випускників вищих навчальних закладів і дозволяє визначати рівень їх фахової компетентності.

Для підготовки до складання ліцензійного іспиту “Крок-2. Стоматологія” в ІФНМУ розроблено банк тестових завдань для самостійного опрацювання студентами. З метою оцінки ефективності підготовки студентів до іспиту проводяться ректорські контролі, на яких визначається рівень їх знань із п’ятьох профільних дисциплін – терапевтичної, дитячої, ортопедичної і хірургічної стоматології, загальної медичної практики.

Аналіз результатів ректорського контролю з предмету “дитяча терапевтична стоматологія” показав, що найбільше труднощів у студентів виникає при роботі з тестовими завданнями із розділів “Клініка, діагностика, диференційна діагностика і лікування пульпітів і періодонтитів зубів у дітей” та “Захворювання СОРП у дітей”. Із метою поліпшення засвоєння матеріалу з вище наведених розділів було розроблено деталізовані схеми і таблиці, а також підібрано прицільні рентгенограми та ортопантомограми, що дозволяють наочно продемонструвати студенту основні відмінності між різними клінічними формами пульпітів і періодонтитів, обгрунтувати вибір методу лікування залежно від стадії формування коренів. Особлива увага приділялася вивченню етіологічних чинників та локалізації первинних і вторинних елементів ураження за допомогою рисунків, фотографій, схем, кейсів.

Запропонована схема підготовки студентів продемонструвала високий рівень закріплення вивченого матеріалу, про що свідчило успішне вирішення ситуаційних задач і тестів із банку даних.