Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
Модель сучасного фахівця у вищій освіті
Оксана Анатоліївна Шаповал, Надія Володимирінв Скробач, Віра Вишиванюк, Віталій Петрина

Остання редакція: 2017-04-13

Аннотація


У нинішніх історичних умовах, коли в Україні відбувається модернізація економіки та соціальної сфери, формування громадянського суспільства, основою цих процесів є освітній сектор, а ключовими факторами – створення, поширення й ефективне використання знань. Важливо підкреслити, що право на якісну освіту, поряд із правом на працю і гідне медичне обслуговування, входять у число головних сподівань населення країни.

Кінцеву мету освіти можна представити у вигляді проектованої моделі фахівця. Головні складові такої моделі – професійні знання й уміння, соціально-психологічні й духовно-творчі якості особистості фахівця, що визначають його здатність працювати в умовах ринкових відносин, домагаючись результатів, адекватних вимогам суспільного й науково-технічного  процесу.