Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
Галина Юріївна Мороховець, Юлія Валеріївна Лисанець, Світлана Миколаївна Ефендієва

Остання редакція: 2017-04-12

Аннотація


Основним джерелом   професіоналізації майбутнього лікаря виступає навчальний процес, у якому він виступає активним суб'єктом навчання. Активність у навчанні забезпечить майбутньому лікареві необхідні компетентність та компетенцію, професійно важливі якості та навички мислення, які й становлять психологічну особистісну структуру лікаря. Завданням навчального закладу при цьому є створення таких психолого-педагогічних умов, які забезпечать розвиток психологічних особистісних структур, ключових компетентностей.