Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ЗАСТОСУВАННЯ РІЗНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ МЕТОДИК І ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ ІНТЕРНІВ-ПЕДІАТРІВ
Заліна Володимирівна Єлоєва, Філонова Тетяна Олександрівна, Савво Володимир Михайлович, Мамалуй Наталія Іванівна, Кесельова Людмила Петрівна, Кривошей Ганна Василівна, Матвієнко Сергій Олександрович

Остання редакція: 2017-04-12

Аннотація


Харківська медична академія післядипломної освіти

Кафедра педіатрії

Кафедра педіатрії Харківської медичної академії післядипломної освіти протягом 25 років є однією з провідних у підготовці лікарів-інтернів з фаху «Педіатрія».

В умовах реформування національної системи освіти України велике значення набуває широке використання інтерактивного метода в навчанні та вихованні лікарів-інтернів. Цей метод є ефективних засобом одержання нових знань, засвоєння сучасних діагностичних і лікувальних технологій, формування професійної компетентності. Поняття «інтерактивний» походить від англ. іnterаct – взаємодіяти. Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності. Різні форми інтерактивного навчання давно використовуються кафедрою педіатрії у викладацькій діяльності.