Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
Застосування кейс-методу при вивченні коматозних станів
Ірина Андріївна Павленко

Остання редакція: 2017-04-12

Аннотація


Сьогодні великого значення набуває впровадження інтерактивних методів навчання, які є ефективнішим засобом в опануванні сучасних технологій. При застосуванні кейс-методу поєднується проблемне та дидактичне навчання, що сприяє розвитку аналітичного мислення, формуванню вміння співпраці та навиків роботи в різних життєвих реаліях. В процесі обговорення конкретних ситуацій відбувається актуалізація теоретичних знань студентів з різних дисциплін – біохімії, анатомії, фізіології, патологічної фізіології, неврології, токсикології, фармакології, терапії, розвиваються їх практичні вміння постановки діагнозу, визначення глибини коми, диференціації коматозного стану пацієнта, роботи з отриманою інформацією, виробляються навики прийняття професійних рішень з надання невідкладної медичної допомоги, госпіталізації, набуваються вміння комунікацій.