Остання редакція: 2017-04-12
Аннотація
На сучасному етапі розвитку українського суспільства відбуваються процеси модернізації освіти, у тому числі післядипломної. Це зумовлено потребою держави у фахівцях, яким притаманні не тільки професійно значущі знання, вміння та навички, висока кваліфікація, а й здатність до самоосвіти, самовдосконалення, готовність до соціальної та професійної мобільності.
Організація післядипломної підготовки фахівців, зокрема для галузі охорони здоров’я, базується на знаннях особливостей розумової діяльності людини на різних вікових етапах, вмінні підбирати ефективні форми,методи, прийоми навчання з позиції андрагогічного підходу.
Аналіз сучасної психолого-педагогічної літератури з питань післядипломної освіти дає підстави стверджувати, що різні аспекти післядипломного навчання досліджували вітчизняні вчені, зокрема В. Артемчук, В. Андрущенко, С. Архипова, І. Лікарчук, В. Луговий, Н. Ничкало, Т. Сорочан, С. Сисоєва, Л. Тимчук, Г. Філіпчук, А. Харківська та ін. Слід констатувати, що поза увагою дослідників залишаються питання упровадження сучасних технологій навчання у післядипломну медичну освіту, що обумовлює актуальність публікації.
Метою публікації є висвітлення досвіду післядипломної підготовки лікарів на кафедрі терапії, ревматології та клінічної фармакотерапії ХМАПО засобами інтерактивного навчання.