Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ХМАПО
Юрій Анатолійович Коломійченко, Олександр Миколайович Хвисюк, Віра Григорівна Марченко, Вадим Васильович Жеребкін, Олена Юріївна Гончарова, Лариса Анатоліївна Страшок, Марина Павлівна Гиря, Тетяна Олексіївна Кудрявцева

Остання редакція: 2017-04-12

Аннотація


В даній статті проведено аналіз наукових праць щодо дослідження лідерської компетентності та професійного рівня викладачів вищих медичних  навчальних закладів та висвітлюється досвід формування лідерських здібностей викладачів Харківської медичної  академії післядипломної освіти. Доведено, що  в умовах інтелектуальної конкуренції безперервне самовдосконалення, педагогічний пошук і використання інноваційних технологій є обов'язковими вимогами, які пред'являються до викладача - лідера. Приведено опис різних підходів з використанням самоконтролю та самооцінки власної діяльності та стимулювання розвитку лідерських якостей особистості викладача.