Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ
Ольга Миколаївна Сопель, Олена Володимирівна Лотоцька

Остання редакція: 2017-04-12

Аннотація


МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ

О.В. Лотоцька, О.М. Сопель

ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет

імені І.Я. Горбачевського МОЗ України»

Щорічно в Україні проводиться інтегрований ліцензійний іспит «Крок-2» для встановлення відповідності рівня професійної компетентності як вітчизняних, так іноземних випускників згідно з вимогами Державних стандартів вищої освіти. Для студентів спеціальності «лікувальна справа» до складу цього іспиту входять питання з гігієни та екології Для кращої підготовки іноземних студентів на кафедрі загальної гігієни та екології ТДМУ використовують різноманітні методики. Навчання здійснюються як у вигляді «традиційних» форм (лекція, практичне заняття), так і з використанням системи дистанційної освіти «Moodle», де створена база з тестових питань «Крок-2» за 15 останніх років. Щоденно впродовж циклу студенти можуть провести самоконтроль знань за допомогою контролюючої програми в комп’ютерному класі кафедри. Цикл з дисципліни вважається зарахованим, якщо правильних відповідей не менше 80 %.

Особливістю питань з гігієни та екології є те, що для правильної відповіді на ситуаційне завдання необхідно знати факт, на якому ґрунтується питання, тобто вони є «фактологічними» і не до кожної відповіді можна дійти «логічним шляхом». Це вимагає від студентів глибоких знань з дисципліни. Велика увага приділяється розв’язанню ситуаційних задач. Під час обговорення їх використовується методика «групової дискусії», що сприяє кращому засвоєнню знань студентами. Викладач зі студентами обговорює теоретичний матеріал, роблячи акцент на фактах, які необхідні для розв’язання завдань ліцензійного іспиту. Значна увага приділяється міжпредметній інтеграції, заохочується використання студентами знань, набутих на попередніх курсах.

Висновок. Отже, широке запровадження новітніх методик у навчальний процес є дуже актуальним для підготовки високоосвідчених фахівців, конкурентоспроможних на вітчизняному і міжнародному ринку праці.