Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В СТРУКТУРІ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ОКР «БАКАЛАВР» ЗА ПРОГРАМОЮ «МЕДСЕСТРИНСТВО В ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ».
Ганна Михайлівна Кожина, Ірина Стрельнікова, Катерина Зеленська

Остання редакція: 2017-04-12

Аннотація


Симуляційні методи є успішною альтернативою навчання на хворих та засобом оцінки ефективності навчання студентів.

Завдання цієї роботи було опанування медичними сестрами практичних навичок і відтворення чіткого алгоритму дій під час надання невідкладної допомоги психічно хворим.

Було обрано такий симуляційний метод навчання, як кейс-метод.

Усі студенти – медичні сестри, – які навчаються за програмами «Медсестринство в психіатрії та наркології», проходили підготовку з використанням цього методу.

Таким чином, симуляційні методи навчання допомагають опанувати практичні навички та організувати чіткий алгоритм дій медичної сестри під час надання допомоги психічно хворим.