Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
СИМУЛЯЦІЙНІ МЕТОДИ ПРИ ВИВЧЕНІ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХІАТРІЯ» В СТРУКТУРІ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ОКР «МАГІСТР».
Алеся Черкасова, Галина Самардакова

Остання редакція: 2017-04-10

Аннотація


У світі вже понад 20 років використовують симуляційні методики для підготовки лікарів. Відпрацювання навичок на роботах-симуляторах та у віртуальних операційних має доведену ефективність/

Ціллю нових методів навчання є відтворити на практичних заняттях реальні клінічні ситуації, з якими постійно стикаються медичні сестри в процесі роботи в психіатричних закладах, за допомогою обраних симуляційних методів.

Було обрано такий симуляційний метод навчання, як тренінг.

Усі студенти – медичні сестри, – які навчаються за програмою «Психіатрія», проходили підготовку з використанням цього методу.

Таким чином, симуляційні методи навчання допомагають опанувати практичні навички та організувати чіткий алгоритм дій медичної сестри під час надання допомоги психічно хворим з психомоторним збудженням. Завдяки симуляційним методам навчання вдається відтворити «занурення» в медичне середовище, відпрацювати на практичних заняттях гострі психіатричні ситуації  з практичним використанням медичними сестрами набутих знань у реальних клінічних ситуаціях.