Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
НОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Озар Петрович Мінцер, Лариса Юріївна Бабінцева, Наталія Вікторівна Мироненко, Анастасія Ігорівна Квілінська

Остання редакція: 2017-04-13

Аннотація


Розглянуто проблеми оцінювання якості навчання в сучасних навчальних системах, у тому числі автоматизованих. Підкреслено, що вирішити питання визначення якості навчання за допомогою традиційних підходів неможливо. Запропонована стратегія оцінювання якості передавання знань, що базується на двох кластерах - характеристиках якості навчального процесу та характеристиках якості засвоєного суб’єктом навчання матеріалу.