Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ НОВИХ ЗНАНЬ
Юрій Жданюк, Наталія Грона, Гемадій Такташов, Олена Гомозова, Медіне Гюльмамедова, Інна Козинська, Олександр Супрун, Тетяна Михайличенко, Костянтин Бобришев

Остання редакція: 2017-04-12

Аннотація


Перспективи розвитку економіки України відповідно до вимог ринкових суспільно-виробничих відносин обумовлюють необхідність нових підходів до технології підготовки кваліфікованих фахівців у вищих навчальних закладах. Вища професійна освіта поступово переходить від авторитарного навчання до особистісно орієнтованих технологій управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів, до створення дидактичних систем розвивального навчання, які дозволили б готувати висококваліфікованих фахівців. Особливого значення та актуальності при цьому набуває підвищення ефективності навчання студентів. В процесі навчання викладач, який організовує засвоєння студентами нового матеріалу, здійснює управління саме психічною стороною особистості студента. Управляти навчальним процесом - це означає вміло впливати на психічну діяльність студента, домагаючись при цьому ефективного засвоєння нових знань.