Розмір шрифту:
ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
Остання редакція: 2017-04-12
Аннотація
Педагогічне спілкування, яким керує викладач, характеризується можливістю прогнозування реакції суб’єкта навчання, ідентифікацією під час кодування та декодування інформації, що надається. Коли викладач враховує мотиваційну сферу студента, це дає змогу уникнути розбіжностей у комунікативній діяльності, розбіжності змістового та формального боків у комунікативному процесі. Оптимальне педагогічне спілкування створює найкращі умови для розвитку мотивації студентів, творчого характеру навчальної діяльності, забезпечує сприятливий емоційний клімат. Педагогічні здібності, що забезпечують ефективну взаємодію, мають вирішальне значення під час побудови оптимального педагогічного клімату. Це, зокрема, проектування можливих ефективних засобів подання інформації на основі передбачення можливих наслідків її сприйняття, проектування власної виконавчої діяльності, підведення студентів до висновків, які можна зробити після подачі матеріалу, заохочення у закріпленні продуктивних дій, узагальнення ефективних засобів впливу на студентів, виявлення позитивних і негативних якостей власної діяльності на основі аналізу ефективності своїх зусиль.