Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ВПЛИВ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВНЗ НА ЦИКЛІ АКУШЕРСТВА І ГІНЕКОЛОГІЇ
Ганна Борисівна Щербина, Леонід Арнольдович Товштейн, Наталя Андріївна Бикова

Остання редакція: 2017-04-04

Аннотація


В умовах розвитку сучасного суспільства освіту необхідно розуміти не тільки, як процес створення і передачі знань, але й як вміння аналізувати інформацію, виділяти первинну інформацію у величезному інформаційно-комунікаційному просторі і використовувати її в практичному призначенні [1, 2].

В сучасному суспільстві нівелюються більшість традиційних систем взаємодії, які складаються в сфері освіти [2]. Самостійне спрямоване навчання: процес отримання знань, при якому студент сам приймає рішення, вибирає і здійснює для себе освітню стратегію, використовуючи матеріали, отримані за допомогою онлайн технологій, і небажання або невміння студента працювати з підручниками і монографіями не виправдовує отриманий результат. Втрачаються глибоке вивчення теоретичної бази, вміння застосовувати її у клінічній ситуації, знання термінології та вміння використовувати її у постановці клінічних діагнозів, а також, недостатнє знання патогенезу захворювання, яке не дає можливість виробити правильну тактику лікування хворої [1, 3]. І тільки поєднання педагогічних методик викладання: реального навчання з викладачем в класі, вивчення академічних першоджерел, використання інтерактивних і онлайн технологій, відпрацювання практичних навичок на акушерських і гінекологічних фантомах та у симуляційних класах, робота біля ліжка хворої дає повну теоретичну підготовку студента-медика, формування його клінічного мислення, яке є основним моментом в роботі лікаря.

Спираючись на багаторічний досвід роботизі студентами 4-го,5-го, 6-го курсів на кафедрі акушерства і гінекології №1 ОНМедУ прийшли до висновку, що необхідно розвивати у майбутніх лікарів вміння та бажання працювати з академічними посібниками, монографіями. І лише це при сумісному використанні інших комплексних підходів до навчання, дає можливість досягнути максимальних результатів в підготовці майбутніх кваліфікованих спеціалістів.

Література.

  1. Грінченко О. М. Модернізація інформаційно-ресурсного забезпечення навчання як засіб підвищення компетентностей медичного працівника / Збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції «Модернізація інформаційно-ресурсного забезпечення освітнього простору навчальних закладів», м. Київ, 18 травня. - С. 22-24.
  2. Торубара О. М. Застосування новітніх інформаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів / О. М. Торубара // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_2_108_20.
  3. Безносюк О.О. Нові інформаційні технології навчання, як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності / О. О. Безносюк // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. — 2011. — № 1. — С. 267—270.