Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
СУБ`ЄКТИВНИЙ ФАКТОР В ОЦІНЮВАННІ АКАДЕМІЧНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗА ДАНИМИ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
світлана моргунцова, олег іванько

Остання редакція: 2017-04-04

Аннотація


Реформування системи заохочення студентів до якісної успішності призначенням академічних стипендій вимагає контроль впливу суб’єктивного (з боку викладачів) фактору. Поставили мету: за допомогою анонімного опитування студентів третього курсу медичних факультетів університету з’ясувати умови виникнення суб’єктивізму викладачів при оцінюванні знань студентів і шляхи можливого впливу на його попередження.