Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Катерина Ігорівна Бодня

Остання редакція: 2017-04-04

Аннотація


Актуальність використання симуляційного навчання для підвищення якості післядипломної медичної освіти зумовлена низкою чинників, а саме:

  • відтворення клінічних ситуацій відповідно до мети навчання, усвідомлення, відпрацювання, повторення, оцінки отриманих знань, умінь і навичок;
  • формування необхідних компетенцій, які згодом переносяться в реальну професійну діяльність;
  • формування умінь і навичок роботі в команді і можливість відпрацювання комунікацій між її членами, тобто під час симуляції відпрацьовуються до автоматизму не лише всі рухи та маніпуляції, але й взаємодія в команді;
  • можливість отримати необхідні навички для дій фахівців у надзвичайній ситуації, які складно відтворити у реальності тощо.