Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ПОДАЧА ЛЕКЦІЙ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕНДЕНЦІЙ
Тарас Никула, Валентина Мойсеєнко

Остання редакція: 2017-04-04

Аннотація


Вступ. З точки зору надання якісних освітніх послуг питання вільного відвідування лекцій залишається актуальним. Британські експерти виділили нововведення, які в найближчі роки суттєво вплинуть на освіту в світі: це масові відкриті онлайн-курси (massive open on-line courses).

Основна частина. Метою роботи є впровадження нових світових інноваційних педагогічних методик подачі лекцій в практику. Матеріали та методи: словесні, наочні, практичні; засоби за принципом «bring your own devices» – комп’ютер, ноутбук, планшет, смартфон, мобільний телефон тощо. Вважаємо, що за скорочення традиційних лекційних годин мають бути альтернативні лекції  – у вигляді вебінарів. Методи коучингу дозволяють швидко і якісно розвивати і посилювати нові навички та компетенції людини. Лектор може використовувати фото, відео, слайди. А студент, слухаючи лекцію, зможе самостійно записати лекцію, зберегти її у вигляді електронного ресурсу, зупинитися на цікавому, повторно прослухати (продивитися) той матеріал, що найбільше зацікавив. Тобто, коучинг підтримує активне прагнення студента на шляху до успіху.

Висновки. Отже вільне відвідування лекцій та система коучингу – це реалізація спільного соціального, особистісного й творчого потенціалу учасників процесу (студентів і викладачів) з метою одержання максимально можливого ефективного результату – високих професійних медичних знань. Введення електронного контролю оцінювання знань сприятиме прозорості відслідковування поточної та кінцевої успішності студентів, яка певною мірою залежить від знань, отриманих під час лекцій.

Література.

МООС: дистанционные оn-line курсы // [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://www.hse.ru/ba/journ/mooc.