Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ФАРМАЦІЇ
Вікторія Олександрівна Демченко

Остання редакція: 2017-04-13

Аннотація


Вступ. Процес інформатизації освіти дає можливість поєднати традиційні та інноваційні підходи до процесу підготовки фахівців фармації (ФФ): поряд з аудиторною роботою студентів впроваджувати технології змішаного навчання на базі он-лайн курсів.

Мета роботи – висвітлення окремих напрямків роботи кафедри управління і економіки фармації, медичного та фармацевтичного правознавства Запорізького державного медичного університету з впровадження інноваційних підходів і інформатизації навчального процесу з організаційно-управлінських дисциплін.

Основна частина. Сьогодення фармацевтичного ринку вимагає швидкої реакції освітнього процесу на запити і потреби практичної фармації. Особливо нагальним є вміння молодих спеціалістів орієнтуватися у великому об’ємі інформації, управлінських рішень, комунікативних процесах, соціально-психологічних проблемах галузі. Враховуючи зазначене важливість інформації різнопланового характеру у процесі підготовки ФФ, якісного методичного забезпечення усього навчального процесу та постійного його удосконалення кафедра постійно працює по створенню і наповненню інформаційно-навчального контенту та впровадженню його в навчальний процес.

Кафедра має web-сторінку на сайті університету та Internet-портал для розміщення навчально-методичних матеріалів в електронному вигляді з усіх дисциплін. Окремо на Internet-порталі кафедри розміщено розділ з on-line-курсів на платформі edX  зі спеціалізації за вибором «Дослідження фармацевтичного ринку», «Підприємництво у галузі», «Організація та регулювання діяльності підприємства фармації», «Страхова медицина і фармакоекономіка», курсу за вибором «Підготовка фармацевтичного представника».

Висновок. Враховуючи сучасні інновації процесу інформатизації освіти, кафедра постійно його удосконалює шляхом неперервної і системної роботи.