Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ПРОБЛЕМНА ЛЕКЦІЯ ЯК МЕТОД ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ В ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Геннадій Олександрович Леженко, Олена Єгорівна Пашкова, Ірина Володимирівна Сидорова, Катерина Валеріївна Самойлик, Ганна Вікторівна Крайня

Остання редакція: 2017-04-04

Аннотація


В роботі показано, що застосування проблемної лекції як методу інтерактивного навчання в медичних вузах сприяє не тільки кращому  засвоєнню студентами нових знань, а й формуванню клінічного мислення з можливістю самостійного побудови діагностичного та лікувального алгоритму. Поглиблений аналіз існуючих точок зору зі створеної проблемної ситуації з подальшою організацією пошуку її вирішення робить навчальний процес більш продуктивним та сприяє підвищенню ефективності засвоєнню лекційного матеріалу.