Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
Інтерактивні методи проведення занять в інтернатурі як складова практико-орієнтованого навчання
Віталій Іванович Кривенко, Світлана Петрівна Пахомова, Олена Петрівна Федорова, Ірина Василівна Непрядкіна

Остання редакція: 2017-04-04

Аннотація


Для реалізації компетентнісного підходу навчання в інтернатурі на кафедрі використовуються інтерактивні методи навчання. Навчання з внутрішніх хвороб за фахами «Внутрішні хвороби» та «Загальна практика-сімейна-медицина» проводиться у малих групах – 5 - 6 осіб, що сприяє використанню інтерактивних методів. На кафедрі використовуються технічні методики: дистанційне навчання, спілкування в соціальних мережах. Але традиційні практичні та семінарські заняття залишаються основними формами навчання в інтернатурі і існує можливість проводити їх за інтерактивними методиками: клінічний розбір з активною участю всієї групи та дискусією, аналіз клінічних ситуацій, ділові та рольові ігри, майстер-класи, самостійна робота, підготування презентацій, які сприяють індивідуальному навчанню лікаря-інтерна, формують компетенції, розвивають його творчий потенціал, здатність обґрунтовувати свою думку, навички співпраці з колегами, наближають до справжньої практичної діяльності.