Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ЕТАПНІСТЬ ВИКЛАДАННЯ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
Олена Євгенівна Самогальська, Валентина Федорівна Тюріна, Ігор Михайлович Марків, Ірина Володимирівна Мерецька, Наталія Валеріївна Лобанець

Остання редакція: 2017-04-03

Аннотація


З розвитком і впровадженням у повсякденне життя концепції самолікування підвищилась роль провізора у процесі надання допомоги населенню. У зв’язку з цим виникла необхідність у поглибленому вивченні медико-біологічних дисциплін та формуванні клінічного мислення у майбутніх провізорів. Головна мета викладання вказаних дисциплін – засвоєння теоретичних знань і практичних навичок, спрямованих на кваліфіковане здійснення фармацевтичної опіки пацієнтів. Заключним етапом навчання студентів є засвоєння ними основних положень Протоколів провізора. За час навчання на додипломному етапі студенти  оволодівають необхідним обсягом теоретичних знань і практичних навичок необхідних для подальшої практичної роботи в аптечних установах.