Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
СИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ ЯК МЕТОД СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТА
Костянтин Вікторович Швець, Олександр Іванович Варунків, Ірина Олександрівна Савеліхіна, Микола Миколайович Островський

Остання редакція: 2017-04-03

Аннотація


Клінічне мислення має велике значення в роботі лікаря, застосуванні набутих знань на практиці, вмінні орієнтуватись у значному потоці інформації, яка надходить до спеціаліста з різних джерел. Використання ситуаційних задач на практичних заняттях сприяє підготовці фахівців нової якості, здатних до самоосвіти, орієнтованих на творчий підхід до справи, що володіють високим рівнем клінічного мислення.