Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ: ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ В МИСЛЕННІ ТА НАВЧАННІ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ МЕДСЕСТЕР
Ольга Несторівна Литвинова, Ганна Степанівна Сатурська, Наталія Ярославівна Панчишин, Наталія Олександрівна Теренда, Юрій Миколайович Петрашик, Наталія Олександрівна Слободян, Людмила Вікторівна Ліштаба, Олександра Ярославівна Галицька-Хархаліс

Остання редакція: 2017-04-03

Аннотація


До активних технологій навчання відноситься проблемне навчання, в основі якого лежить рішення будь-якої проблеми чи завдання. У широкому сенсі проблема ‒ це складне теоретичне і практичне питання, що вимагає вивчення і вирішення; в науці ‒ це суперечлива ситуація, яка виступає у вигляді протилежних позицій в поясненні будь-яких явищ, об'єктів, процесів і потребує адекватної теорії її дозволу. Проблемне навчання ‒ це навчання вирішення нестандартних завдань, в ході якого засвоюються нові знання і набуваються навички і вміння творчої діяльності.