Остання редакція: 2017-04-03
Аннотація
Згідно Закону України «Про вищу освіту» головним принципом діяльності ВМНЗ є прагнення до оптимізації в таких напрямках, як підготовка висококваліфікованих фахівців, розвиток медичної науки і надання населенню медичної допомоги на найвищому рівні. Важливою умовою для виконання цих завдань є висока якість підготовки майбутніх лікарів, отримання ними глибоких теоретичних знань і необхідних практичних навичок. Формування практичних умінь і навичок може здійснюватися тільки із застосуванням діяльнісного підходу в навчанні. Суть цієї методики в тому, що освітній матеріал має відповідати критеріям повноти і системності видів діяльності, необхідних для кваліфікаційної компетентності. У навчанні слід відокремлювати предметно-процесуальний зміст, тобто такий, за засвоєнням якого можна було б спостерігати та керувати ним, і предметно-діяльнісний, що за джерелами знань поділяється на три рівні: наочно-матеріалізований, предметно-матеріальний, словесно-знаковий. Головне полягає в тому, що для значного підвищення якості практичної підготовки студентів і власне навчання їх мистецтву лікування, потрібна наявність у медичних вузів достатньої і сучасної клінічної бази.