Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ВИКОРИСТАННЯ ДІЛОВИХ ІГОР У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ЛІКАРІВ-ГІГІЄНІСТІВ
Tetiana Mikhaylivna Popova

Остання редакція: 2017-04-03

Аннотація


Вступ. Про необхідність впровадження у навчальний процес педагогічних інновацій, як успішної альтернативи традиційним підходам у професійній підготовці фахівців, пропонується в освітніх наукових працях [1;2;3]. Для підвищення ефективності навчального процесу з комунальної гігієни доцільно використовувати ділові ігри, як інноваційний прийом у викладанні предмету. Метою ділової гри є вироблення умінь і навичок, необхідних для лікаря-гігієніста в процесі його роботи.