Остання редакція: 2017-04-03
Аннотація
У представленій публікації обґрунтовується триєдине завдання необхідне для формування високопрофесійний компетенцій, суть якого полягає в отриманні позитивних результатів при написанні ліцензійних інтегрованих іспитів “Крок -1”, “Крок -2”, “Крок -3”, глибокому засвоєнні практичних навичок у ліжка хворого з широким використанням сучасних діагностичних та лікувальних технологій та постійному усвідомленні суті практичної діяльності лікаря, що досягається безперервним впровадженням у навчальний процес впродовж всієї практичної діяльності лікаря фундаментальної теоретичної дисципліни - патофізіології із перспективою її викладання на трьох рівнях: 1) загальна, 2) загальна клінічна, 3) клінічна патофізіологія з кожної практичної спеціальності (клінічна патофізіологія хірургії, клінічна патофізіологія терапії, клінічна патофізіологія стоматології, клінічна патофізіологія акушерства і гінекології та ін.).