Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
Наталія Володимирівна Бачук-Понич, Інна Василівна Лукачевич, Олена Володимирівна Глубоченко, Катерина Олегівна Бобкович, Василь Петрович Присяжнюк

Остання редакція: 2017-04-03

Аннотація


Однією з важливих складових успішності навчального процесу у медичних вищих навчальних закладах є чітка мотивація студента на досягнення мети навчання, а саме – набуття необхідних професійних знань, умінь та навичок. Особливого значення професійно-орієнтована мотивація набуває за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Важлива роль у вихованні студентської молоді належить кураторові студентської групи. Принцип індивідуального підходу у вихованні потребує, щоб куратор групи постійно вивчав і добре знав індивідуальні риси характеру, погляди, смаки. Кожен студент є активним учасником виховного процесу, особою, яка усвідомлює своє власне становлення, виявляє творчість, ініціативу, відповідає за свою працю, поведінку. Процес формування позитивної мотивації до навчання у студента повинен бути послідовним та поетапним, з урахуванням індивідуальних психологічних особливостей студента, міжпредметної інтеграції і здійснюватися спільно не лише кураторами, а й викладачами кафедр. Моніторинг стану мотивації до навчання слід проводити неодноразово впродовж навчального року з метою вчасного проведення корекції шляхом індивідуальних бесід зі студентами та їх батьками, що допоможе уникнути проблем у навчанні та підвищить поточну успішність навчання.
Впроваджена система мотивації за умови кредитно-модульної системи навчально-виховного процесу є одним із дидактичних методів, що ефективно впливає на формування особистості майбутнього лікаря, дозволить удосконалити диференційований та індивідуальний підхід до лікування хворих.