Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ МОЛОДИХ ВИКЛАДАЧІВ
Тетяна Вадимівна Ащеулова, Оксана Анатоліївна Кочубєй

Остання редакція: 2017-04-13

Аннотація


Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 1, основ біоетики та біобезпеки проводить активну роботу щодо підвищення професійного рівня молодих викладачів за декількома напрямками. По-перше на кафедрі розроблено план семінарів внутрішньо кафедральних форм підвищення кваліфікації викладачів, згідно з яким проводяться: засідання кафедри, присвячені питанням педагогіки вищої школи і їх особливостям в медичних ВНЗах та підвищенню кваліфікації молодих викладачів. Наступним напрямком підвищення професійного рівня молодих викладачів є відвідування курсу підвищення психолого-педагогічної кваліфікації «Школа молодого викладача» у навчально-науковому центрі ХНМУ. Молоді викладачів кафедри регулярно відвідують заходи наукової бібліотеки ХНМУ («Публікаційна кар’єра науковця: наукометричний підхід», «Надійні інформаційні ресурси для медичної науки та освіти»), що спрямовані на підвищення їх професійного рівня. Враховуючи, що володіння англійською мовою є обов'язковою умовою роботи викладача в ХНМУ, кафедра направляє молодих співробітників на заняття з англійської мови на кафедру іноземних мов, де вони, проходять тестування та отримують допуск до викладацької діяльності англійською мовою, що значно підвищує їх професійний рівень. Кафедра співпрацює з іншими навчальними закладами, а саме Національною фармацевтичною академією, направляє викладачів для навчання в Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації для прослуховування циклів: «Основи педагогічної майстерності», «Інноваційні підходи до викладання медико-біологічних дисциплін у контексті сучасних тенденцій розвитку медичної та фармацевтичної освіти».

Таким чином, впровадження вищевказаних заходів сприятиме підвищенню викладацького потенціалу, і, як наслідок, відобразиться на якості підготовці нового покоління висококваліфікованих фахівців в галузі охорони здоров’я