Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ВИКОРИСТАННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ ПРИ ВИВЧЕНІ ПРЕДМЕТІВ “ФАРМАКОЛОГІЯ” ТА “КЛІНІЧНА ФАРМАКОЛОГІЯ”
Валентина Іванівна Опришко, Дмитрий Сергеевич Носивец

Остання редакція: 2017-04-13

Аннотація


Авторами висвітлений досвід використання телекомунікаційних систем при вивчені предметів «фармакологія» та «клінічна фармакологія». Встановлено, що використання телекомунікаційних систем при вивченні предметів «фармакологія» та «клінічна фармакологія» забезпечує підвищення якості викладання даних предметів, максимальний розвиток індивідуальних творчих здібностей кожного студента та адаптацію навчання до сучасних вимог системи освіти, що в кінцевому підсумку призводить до поліпшення якості та рівня підготовки майбутніх фахівців медичного профілю. Автори довели, що сукупність використовуваних підходів до підготовки лекційних матеріалів сприяє формуванню у студентів функціонального лікарського мислення і зберігає адекватний інтерес до достатньо складних дисциплін, як «фармакологія» та «клінічна фармакологія».