Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Cучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні, 18-19 травня 2017 року

Розмір шрифту: 
ВПЛИВ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ ЛІКАРІВ
Сергій Вячеславович Захаров, Наталія Василівна Ліхолетова, Наталія Олегівна Перцева, Олена Володимирівна Гуржій, Дар'я Ігорівна Чуб

Остання редакція: 2017-04-03

Аннотація


Вплив особистісно-орієнтованого навчання на професійну підготовку лікарів. Статтю присвячено проблемі теоретичного обґрунтування і визначення особливостей впровадження інноваційних технологій в навчальний процес вищої школи. З огляду на методологічне підґрунтя і базові характеристики особистісно-орієнтованого навчання представлено практику його застосування при реалізації компонентної структури педагогічного процесу у вищому навчальному закладі. Доведено доцільність використання особистісно-орієнтованого навчання в процесі професійної підготовки майбутніх лікарів.