Розмір шрифту:
ВИКОРИСТАННЯ ЕКРАННИХ СИМУЛЯТОРІВ В УДОСКОНАЛЕННІ ЛІКАРІВ НА КАФЕДРІ КАРДІОЛОГІЇ
Остання редакція: 2019-04-17
Аннотація
Поява високих технологій в медицині, прискорення темпу життя, наростаючий обсяг знань, впровадження нових лікувально-діагностичних методик – все це ставить перед сучасною системою медичної освіти завдання з розробки якісно нових підходів у підготовці кадрів для охорони здоров'я. Питання, як опанувати лікарську майстерність не заподіявши шкоди хворому, займає ключове місце в системі медичної освіти. У той час, як отримання теоретичних знань не є великою складністю (в розпорядженні студентів і курсантів книги, статті, лекції, відеоматеріали), отримання практичного досвіду завжди ускладнене, а, головне - пов'язане з ризиком для реального пацієнта та доступом до дороговартісного обладнання. Необхідність безперервної освіти медичних фахівців не тільки в програмах післядипломної підготовки, а й протягом всієї кар'єри, є очевидною. Медпрацівники та викладачі медичних вузів всього світу визнають, що навчання на базі моделювання (імітації) тих чи інших ситуацій в значній мірі сприяє поліпшенню медичного обслуговування за рахунок підвищення продуктивності праці спеціалістів і рівня безпеки пацієнтів