Остання редакція: 2019-04-12
Аннотація
В умовах формування системи безперервної освіти дистанційне навчання стає оптимальною формою випереджаючого навчання та професійної перепідготовки. Самостійна робота може займати значну частину навчальної дисципліни, а то і складати більшу її частку. В умовах сучасної інформатизації суспільства та реалізації компетентнісного підходу в освіті для ефективної організації самостійної роботи студентів необхідно використовувати нові підходи до навчання, щоб підготувати справжнього професіонала, який відповідає сучасним вимогам.
Метою роботи було експериментальне підтвердження доцільності використання засобів дистанційного навчання в процесі самостійної роботи студентів медичного університету при вивченні дисципліни «Мікробіологія». Під час дослідження були розроблені та використані елементи дистанційного навчання. Онлайн-опитування встановило, що 94,44 % студентів підтверджують доцільність використання дистанційної форми навчання поряд з очною, 88,89 % – зазначили, що організація самостійної роботи студентів інноваційними методами їм сподобалась; 100 % – підтримали ідею впровадження елементів дистанційного навчання в університеті. Встановлено підвищення середнього балу студентів експериментальної групи за 5-ти бальною шкалою з 3,0 до 3,67 порівняно з контрольною групою разом із зростанням якісної успішності.
Таким чином можна зробити висновок, що застосування елементів дистанційного навчання для ефективного вивчення студентами тем для самостійної роботи є доцільним.