Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ІСПИТУ З НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ В ІНТЕРНАТУРІ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПЕДІАТРІЯ»
Вікторія Станіславівна Хільчевська

Остання редакція: 2019-04-17

Аннотація


Вступ. Викладання модулю «Невідкладні стани» передбачає вивчення лікарями-інтернами дисциплін терапевтичного, хірургічного, інфекційного, акушерсько-гінекологічного та педіатричного профілів. Метою роботи є аналіз результативності навчання на модулі «Невідкладні стани» інтернів-педіатрів на кафедрі педіатрії та дитячих інфекційних хвороб БДМУ у 2017/2018 навчальному році з урахуванням показника складання ЛІІ «Крок 3. Загальна лікарська підготовка».

Основна частина. Підсумковий модульний контроль «Невідкладні стани» складало 16 лікарів-інтернів педіатрів І року навчання. Найвищі результати інтерни-педіатри показали з педіатрії, акушерства та гінекології і неврології (середні бали з цих дисциплін становили 4,0). Найскромнішими виявилися результати іспитів з хірургічних хвороб та анестезіології (відповідно 3,3 та 3,1), що було враховано при  подальшій підготовці інтернів до складання інтегрованого іспиту «Крок 3».

Кореляційний багатофакторний аналіз показав, що середній бал модульного контролю «Невідкладні стани» в цій групі вірогідно корелював із середнім балом додипломного навчання (r=0,69, p<0,05), підсумками піврічної атестації (r=0,32, p<0,05), результатом складання іспиту «Крок 3. Загальна лікарська підготовка» (r=0,38, p<0,05).

Висновок. Таким чином, ефективне використання елементів кредитно-модульної системи навчання у формі модулю «Невідкладні стани дозволяє досягти більш вагомих результатів у підготовці педіатрів до відповідального іспиту «Крок 3. Загальна лікарська підготовка».

Література. Перспективи оптимізації підготовки лікарів-інтернів з модулю «Невідкладні стани» / Е.Н. Клигуненко, В.И.Слива, Д.М.Станін [et al.] // Медицина неотложных состояний, №5(44), 2012. – С. 71-74.