Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
РЕАЛІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ФУНКЦІЇ ПРИРОДНИЧИХ МУЗЕЇВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМИ МЕДИЧНИХ ВИШІВ В УКРАЇНІ
Любов Шевчик, наталія кравець

Остання редакція: 2019-04-16

Аннотація


Вступ. Протягом останніх років швидкими темпами зростає інтерес до однієї з найбільш ефективних інтеграційно-наукових дисциплін – музейної педагогіки, здатної забезпечити професійну спрямованість навчання студентів-медиків, особливо на етапі навчання фундаментальних дисциплін, зокрема вірусології, медичної біології [1].