Open Conference Systems - Тернопільський Національний Медичний Університет, Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України, 16-17 травня 2019 року

Розмір шрифту: 
ПРОЕКТНИЙ ПІДХІД В НАВЧАННІ ОРГАНІЗАТОРІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ
Валерія Лехан, Лілія Крячкова, Ельвіра Борвінко, Оксана Максименко

Остання редакція: 2019-04-15

Аннотація


Описано досвід використання проектного підхіду у навчанні організаторів охорони здоров’я на післядипломному етапі підготовки. Визначено, що самостійна розробка певного проекту організаторами охорони здоров’я є запорукою його впровадження на практиці, підвищення якості управління галуззю. Опрацювання навичок застосування проектного підходу у медичній галузі найбільш доцільно у ВНЗ медичного профілю, оскільки це є запорукою не тільки опанування зазначеного підходу, а й використання його на практиці для розв’язання проблем оптимізації організації медичного обслуговування та підвищення якості медичної допомоги.